דפי צביעה אקווהמן ליגת הצדק – 38 דפי צביעה להדפסה של אקווה מן

דפי צביעה אקווהמן ליגת הצדק

אקווהמן (מאנגלית: Aquaman, איש המים) הוא דמות בדיונית של גיבור-על המופיעה בחוברות קומיקס ביקום DC קומיקס. הדמות הופיעה לראשונה בחוברת More Fun Comics #73 מנובמבר 1941, ונוצרה על ידי הכותב מורט ויזינגר והמאייר פול נוריס. דמותו הופיעה בהתחלה כדמות משנית לדמויות המרכזיות של DC קומיקס, ומאוחר יותר החלה לככב בגיליון משלה. במשך תקופת החייאתם מחדש של גיבורי-העל מסוף שנות ה-50 ושנות ה-60 של המאה ה-20,

אקווהמן הפך לחבר מייסד של ליגת הצדק. מאז שנות ה-90 ועד היום הפכה דמותו רצינית יותר מאשר הופעותיו הקודמות, עם סיפורים המדגישים את העול בו נושא מלך אטלנטיס.
בתקופה שלאחר המשבר האינסופי מ-2005 ועד לאירועי המשבר האחרון של שנת 2008 חלק בנטל הדמות אדם בשם ארתור ג’יימס קורי, לאחר שעקבותיו של אורין נעלמו. בעקבות אופן תיאור הדמות בסדרות האנימציה “חברי העל” החל משנות ה-60, נוצר הרושם כי היא דמות חלשה והיא נעשתה למושא ללעג מצד קוראי קומיקס ואף מצד סדרות קומדיה, ביניהן “המפץ הגדול”. דבר זה הביא את DC להעמקת ולשיפור כוחותיו של אקווהמן. סיפורי קומיקס מודרניים מתארים את אקווהמן כמהורהר ורציני, אשר נלחם במוניטין הרע שיצא לו.

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *